Bajs

Igår fanns det inte ett ynka inlägg från mig. Men det var faktiskt inte mitt fel utan blogg.se! Gick varken att publicera eller att spara som utkast. Sånt gör mig verkligen irriterad. Får se hur det går nu då :)

Denna vecka har jag grymt mkt i skolan. Lär få vara uppe tills klockan ett varje natt om jag över huvud taget ska ha en chans att hinna med allt! Jag har mitt matteprov på två kapitel, en deckare ska vara utläst, jag ska skriva en deckare tills på fredag (!!!!), franska prov, engelska redovising och diskusion i No, jippe - eller vad säger ni? Känns verkligen inte bra då jag är bunden till datorn och inte kan vara ute i solen :( Min datorn har inget batteri what so ever utan dör direkt om man drar ut sladde. Plus att minnet är så grymt litet att ALLT tar jättelång tid. Blir verkligen frustrerad. Saknar sexan då allt var så himla lätt och man hade tre prov i terminen och en läxa i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0