Blandat

På gympan hade vi ruggby idag. Riktigt roligt tycker jag då man alltid sattsar stenhårt och verkligen känner att man presterat efteråt :) Nackdelen är att vi alltid har fys innan -.- Roliigt hur som helst. Blev lite skrapsår dock, hade shorts vilket inte går ihop med ruggby. Sen typ gick någon på mitt smalben när alla låg i en hög så nu har jag värsta feta märket :) Jippi, eller inte.
Ridningen idag är jag lite besiken på... Voltige är verkligen inte min grej och det ger inget för min del. Tycker det är bajstråkigt och slöseri med ridtillfällen. Hade mkt hellre hoppat eller ridit dressyr då vi bara var tre! Kan ju tala om att jag verkligen suger på voltige. Hur osmidig som helst och kan inte spänna kroppen så mkt som det behövs :P Jag fastnade liksom när jag skulle hoppa av. Fail gånger tio...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0