Boots

Försöker hitta ett par boots som kan passa både Filur och Curry. Filuris behöver till sina bakhovar som han inte har någon koll på och till Curry tänkte jag framhovarna. Han behöver inga till bak eftersom han är kobent! Men det har i alla fall blivit bättre sen jag började köra honom då han inte alls är lika kobent nu :)

Men vilka kan passa? Vet inte om dem kan ha shettland (lila) men dem ser inte heller så hållbara ut. Vet inte hur dem blå sitter men problemet är att dem kan bli för höga vid kotorna. Dem svarta vet jag hur dem sitter runt hästens hov men frågan är om dem är för långa. Men det kanske kan fixas genom att man klipper av dem längst ner. Gummi har inga sömmar så dem kommer inte att flikas upp :) Wow, vilken brilliant slutsatts jag drog av gummibootsen x)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0