Boring

Har så otroligt tråkigt just nu! Det har regnat och nu är det mulet vilket suger. Jag har massor av plugg som jag borde ta tag i men inte orkar. Ska nog snart äta lunch och titta på lite mer tv. Till lunch blir det, ja jag vet faktiskt inte. Står någon burk i kylskåpet som pappa sa att jag kunde ta. Han och Nathalie är i stallet vilket jag oxå vill vara! Pappa ska brodda om Curry och Didrik och Nathalie har ridlektioner för lördagsgrupperna.

Tittade faktiskt på meldifestivalen igår (jag vet att det är den svenska variationen) och jag och Nathalie ville verkligen att Pretty Boy skulle vinna. Men icke, det blev något jävligt dålig låt istället :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0