Bradstone's Triss

Ja, den lilla ponny som var min första medryttarponny hette då Triss. Självklart en shettis!
Jag har ingen aning om varför det blev just han. Jag tror verkligen att Triss var min första annars var det Mork. Minns inte så mycket ifrån min och Triss tid.
Han var i alla fall jättesnäll att rida och gjorde nog precis som jag ville. Ibland kunde han rulla sig och det gjorde mig nog lite rädd en gång. Men men, det var inte därför jag slutade på honom. Han var bara så himla jobbig att få in från hagen! Kunde ta mig 20 minter att gå 30 meter med honom. Och eftersom jag var väldigt liten och extremt klen var det helt enkelt omöjligt. Därför slutade jag att sköta honom :) Mysig var han i alla fall så vitt jag minns!


Kollade igenom alla våra bilder men hittade inte en enda på Triss!
Här står han i alla fall längst till vänster med alla andra svarta/mörkbruna shettisar.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Alla är I D E N T I S K A! :o

2011-05-16 @ 21:56:58
URL: http://mandalii.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Nej då, Petter längst bak är gammal gubbe med hängmage, Trissen har sitt lilla huvud och Rosie har kroppen och huvudet och sen tror jag det är Nirvana bakom :)

2011-05-16 @ 23:15:49
URL: http://shettisfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0