Finally

Helt underbart för min del att det äntligen är helg! Har varit som en zombie sen i torsdags! Var hur trött som helst igår. Dagen sniglade sig fram och jag ville bara sova på dynorna som fanns i skåphallen. Nja, i alla fall nästan :)
Min dag har varit helt okej. So lektion där jag bara "lyssnade" på andra, franska där vi gick igenom lite verb och sen ett matteprov. Hoppas att det gick bra på provet för det kändes i alla fall lätt. Lunch och sen musik och sen en slapp svenska lektion där jag bara planerade min deckare och kom med världens sämsta diss. Tänker faktiskt bjuda på den:
Frej har så mkt häng att man skulle kunna hänga någon i det.

Garvade så att jag nästan började gråta, snacka om att jag har dålig humor eller vad?! En fet nackdel idag var dock att vi skulle städa på skolgården. Varje klass får ett område som dem sen ska plocka upp all skit på. Kommer ihåg när man var liten:
Eeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh, neeej inte på mig!!! - med extrem ljus och hög röst från alla tjejer
Haaahööö uggabogga (andra grottmänniskoliknande läten) - från killarna
Allt bara för en kondom som troligtvis bara varit fylld med vatten eller luft. Verkligen så mesiga och överdrivna vi alla var i trean ungefär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0