Går inte

Är meningen att jag ska plugga just nu. Går inte så jättebra kan jag tala om... Började med att planera min kassa deckare i svenskan. Men om den ska bli bra behöver jag mer än en vecka! Så jag skrotade den idén. Har skrivit en halv sida nu men, jag vet liksom inte vad den ska handla om!? Har bara en konstig inledning som faktiskt blev ganska bra :/ Suck, i morgon ska jag i alla fall till stallet. Ska rida Luren och sen tömköra honom lite om jag hinner och sen blir det ut i skogen med Curry! Vet inte om jag ska ta med Camomille oxå, annars hamnar den feta lilla ponnyn på släp så hon blir lite fit till beach 2011!


Gammil bild på Luren längst bak och sen Puffe. Hur håriga kan dem bli egentligen?!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0