Inte som jag ville

Hade tänkt mig att jag skulle shoppat massor idag. Men icke, H&M hade inte en enda sak som jag letade efter. Blev så himla trött då att jag bara inte orkade :/
Köpte mig i alla fall tre ringar och ska beställa hem grejorna som jag ville ha från internet istället!
Jobbar fortfarande på inlägget om Andrea. Letar efter ett par bilder jag såg förrut men hittar dem ingenstans. Är lite frustrerande faktiskt. Mamma och Ove håller på att planera värsta omflyttningen hemma. Så äntligen ska jag få tillbaka mitt rum, händer redan ikväll då dem är riktigt handelskraftiga (jag ingår inte där). Ska ta lite bilder på rummet och ringarna sen :) Hde även två matteprov idag, ena gick väl bra men jag förstår mig verkligen inte på sannolikhet. Meeen, så kan det vara. Nästa vecka har jag två prov, fattar inte vad det är med mina lärare egentligen. Tror att deras föräldrar tappade dem för många gånger på huvudet när dem var små...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0