I've been gone for too long

Idag har jag råpluggat! Satt kvar i skolan och pluggade med Lisa från klockan två till halv sex, fatta, tre och en halv timme av koncentrerat plugg. Har inte varit så duktig på länge. Jag saknar verkligen självdisiplin när jag är hemma. Nu har jag bara lite kvar till mitt engelska prov. Efter allt plugg gick jag på niornas cabaré och den var verkligen dålig. Tjejorna som dansade var ur takt och dansade väldigt dåligt :/ 

I morgon blir det hoppning på fedag ska jag till täby och handla massor av kläder :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Den vänstra ;) Haha, tyckte dom hade liiite för hög klack när jag såg dom. Men jag tänker nog köpa de låga fast bara ha dom till vardags och hitta ett par andra skor till avlsutningen ... tror jag.

2011-05-18 @ 21:22:20
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0