Lill Mork

Ja, Mork var och är fortfarande en knubbig shettis med mycket vilja. Minns verkligen inget från tiden som jag red Mork. Bara en gång... Vi var nog 6-7 st som red ut i skogen, sen fick pollisarna fnatt men inte Morkis. Ha ha, jag var så stolt över honom för att han skötte sig. Och ja! När jag var liten var jag rätt mesig :)

Slutade på Mork för att han var på tok för stark. Jag kunde knappt rida honom och att hämta in från hagen var en pina. Han sprang iväg och när jag väl fick tag i honom lyfte han på huvudet så högt han kunde. Eller slängde med det jättemycket om jag lyckades grabba tag i honom. Ibland försökte han till och med meja ner mig genom att knuffa mig med bogen. Ni som har sett mig vet att jag är kort, kan ju säga att det är inget som kommit nu, jag var verkligen mini när jag var liten!

Hittar precis som med Triss ingen bild! Men nu när jag tittade på andra datorn hittade jag en dålig bild på Trissen i alla fall :) Så här kommer en bild på Triss istället!


Han är väldigt ful på den här bilden men det kan inte hjälpas :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0