Not Good

Har varit riktigt dålig uppdatering idag :/ Men meningen var att Cummine inlägget skulle kommit upp idag och inte igår, vet inte om det i alla fall blev rätt? Men nu är jag tillbaks. I morgon slutar jag halv tolv (!!!) men måste stanna kvar för att göra min redovisning i slöjd och göra klart själva shortsen. Inte lika nice :/ Har även franska redovisning ock so prov i morgon. Kan verkligen ingenting till so:n och franskan tänker jag skita i att träna på. Känns inte viktig då vi ska prata på svenska! Blir lite sur på min so-lärare när hon inte lägger upp planeringen på internet när vi inte ens har fått den i handen. Dåligt då jag verkligen behöver den nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0