Omotiverad

Känner mig så himla omotiverad så det är inte klokt på att plugga! Är så galet tråkigt och jag gör bara annat hela tiden! Blir lite frusterad på mig själv då jag har massor att göra. Avcheckat på listan är i alla fall att läsa mig bok och No arbetet. Plus att jag har kommit igång med min deckare, eller inte. Har skrivit nästan 2 sidor nu på datorn men jag kommer liksom ingenstans och trampar bara vatten :/
Mest nöjd med idag är jag med att min Ipod har blivit satt på laddning. Har inte haft den på 3-4 veckor. Men så blir det om man är lat som jag och inte orkar ladda den helt enkelt, för det är ju så jobbigt :) Nej, nu ska jag i alla fall försöka plugga.
Ska skriva ett inlägg om Curry från i söndags oxå men det kommer upp i morgon så det i alla fall blir lite annat än mitt underbara pluggande -.-

Brukskörning på hemmaplan. Slutade på en tredje plats med Curry :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0