Ryck

Har verkligen ryckt upp mig nu vad det gäller skolan. Har skrivit färdigt min deckare och skrivt ner alla glosor på svenska och svaren på engelska till lilla provet på torsdag. Vilket var cirka 150 stycken, det tycker jag är sattsigt. Nej, känner mig inte alls lika trött på skolan längre då min asdåliga deckare är färdig.

Inplanerat idag blev även att jag, Amanda, Alexandra, Julia, Amanda och någon annan ska åka till grönan vecka 22 på torsdag. Om det inte blir någon annan dag :) Ser verkligen fram emot det eftersom jag inte varit där på tre eller fyra år!(!) Fatta vad länge. Men men, så kan det vara när hela sommaren tagits upp av Filur och träning inför Sm i bruks :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0