Shopaholic

Känner mig lite som en shopaholic just nu! Lyxfällan nästa för mig om jag fortsätter så här. Beställde hem lite kläder igår ju, köpte allt för dyra ringar och idag så har jag beställt ytterligare en tröja. Sen behöver jag köpa ett flugpannband till Filur och jag såg ett träns som jag tror han skulle passa i! Tur för mig att det inte fanns i ponny, annars skulle jag kanske kanske ha köpt det :)

Här är i alla fall tröjan som jag beställde hem, avstod från några armband,en piké och en annan tröja i sista sekunden oxå. Framsteg! Dock behöver jag köpa ett par skor till avslutningen, hur ska det här sluta egentligen :S Pluss att jag och mina kompisar tänker åka till grönan på torsdag v. 22.
My godness...
Ska ha den här till min klänning på avslutningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0