Täby

Efter the school skulle jag till Täby för att ha genrep på min dans. Lyckades ju jättebra med att ta fel på tiden så jag var där 40 minuter innan -.- Genrepet gick sådär eftersom jag inte kunde dansen, men nu har jag och Nathalie tränat som galningar :)
Sen gick jag till centrum då lite shopping behövdes. Blev lite smink, grått/silvrigt nagellack, parfym och en bandeau bh. Riktigt stolt över mig själv då jag motstod att köpa tre saker som jag ville ha! Stötte även ihop med Lisa igen efter att ha åkt tåget med henne dit. Så vi gick runt där och handlade det vi behövde. Sen gick vi på donken och köpte varsin paj (paj in my heart) och Mcflurry ballerina kladdkaka. Sen lyckades vi tajma tåget hem perfekt oxå, kom precis samtidigt som det till stationen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0