The end of the week

Så skönt som det kan bli att veckan är slut! Kan ju tala om att jag hade alla rätt på mitt franska prov och fick Mvg. Men dem proven är aldrig svåra och jag har aldrig fått sämre än Mvg. Har en helt amazzzzing träningsvärk från igår. Kan knappt röra mig känns det som och ondast gör den högra delen av min rumpa :) Men jag överlever, i morgon ska jag springa elljus-spåret och det kommer jag inte att överleva. Tur att det aldrig är någon där samtidigt så att jag slipper förnedra mig inför någon :D

Har precis lika mycket till nästa vecka känns det som, berättelsen ska vara done, kärleksnovellen renskriven, redovisning av deckaren jag läst, kompletera mitt sunkiga matteprov och ett underbart engelsk prov på det. Plus en So läxa som jag inte har koll på men den verkar rätt chill endå :)
Juste, i helgen kommer jag bara att plugga, roligt, eller inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0