The rings

Köpte som sagt tre ringar idag, riktigt nöjd då jag spanat in den ena länge! Har även lyssnat på rådet som jag fick av Pauline att måla dem med genomskinligt nagellack så att inte färgen försvinner. Gillar dem bättre nu då dem verkligen glänser av nagellacket :)




Lövring som faktiskt är guldfärgad :)

Har spanat in den här ringen över tre fingrar ett bra tag, är helt kär!
Dum nog som jag är tryckte jag på den på de tre fingrarna i mitten (inte som på bilden) och den fastnade! Drog som bara den men fick inte loss den. Sen fick jag infon om att spola under varmvatten och sen diskmedel, gick asbra :)


Kommentarer
Postat av: pauline

im the fucking master!

2011-05-24 @ 20:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0