Varför?

Uppdateringen suger just nu. Men mina dagar är så nu att jag pluggar från när jag kommer hem tills jag går och lägger mig. Vilket blir mellan 12 och 1 då. Konstigt nog känner jag mig inte allt för trött :)
Überpluggandet beror på att jag har tre matteprov på fredag! Har pluggat till två så nu är det bara ett kvar. Sen har jag ju självklart världens svåratse franskaglosor. Jag kan en av dem, allô. Resten ser ut så här: c´est de la part de qui. Hur ska man komma ihåg en sån mening om det finns fyra till? Jag blir galen snart. Har verkligen inget liv just nu :/

I måndags kände jag mig riktigt fit, blev inte andfådd när jag sprang till tåget!
Eller inte,
det var nerförsbacke och världens medvind...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0