Globen dag två

Andra dagen var rätt lik första. Dock så hoppade jag över en hoppning och gick i annexet istället. Tycker att storhäst klasser inte alls är roliga att titta på ;) Ponnyhoppning var det i alla fall. Väldigt roligt att titta på då dem rider väldigt fort i C-ponny klassen. En tjej red dock för fort så ponnyn hann inte med taxeringen eller fick någon höjd i hoppet utan hoppade rakt igenom hindret. Stackars ponny...

Körningen var såklart grymt bra. Tomas kom tvåa, prutt då han hade ner två bollar. Hans hästar är i alla fall väldigt fina och vänster förlöpare heter Filur :) Boyd Exell vann även idag. Men kvällens högpunkt för mig var klart som fan när jag FÅNGADE BUKETTEN SOM VÄRLDSMÄSTAREN I FYRSPANN KASTADE!!!!!! Blev så sjukt glad så det fanns inte :D Snacka om lycka! Eftersom jag verkligen ville ha den ställde jag mig upp och då kastade Boyd Exell rakt på mig, blev så jävla glad :)

Med mig hem fick jag dock bara en tälingsluva. Hm, brukar alltid hitta massor av saker men tycker att utbudet i år var mindre och dyrare. Bra för plånboken men lite tråkigt. Kanske har jag blivit kräsen och lite snål? Hittade även ett linne på Bik Bok som fick följa med hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0