Me want

En fet fördel med att det "snart" är jul är att man kan önska sig allt man vill ha! Awesome då jag sjäv är pank och behöver spara till stockholm horse show och när alla andra ska få julklappar från mig :D

Kollade på den här grimman från hööks för jättelänge sen. Men tyckte att jag redan hade en grimma till Fillen och Curry och inte behövde köpa ännu en. Men nu när det är jul kan man ju önska sig en ^^


Japp, jag vill ha en lite småmesig disco-grimma från hööks!
Ska till och med önska mig en i cob-storlek då jag vill att luddet inte ska sitta på sniskan :)


Kommentarer
Postat av: Bea

hej



jag har en ljusblå disco grimma till salu, storlek cob.

2012-02-05 @ 13:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0