Oj oj

Idag åkte jag och Lisa till Täby för att shoppa. Glodde runt lite var stans som vanligt. Stolt över mig själv då jag bara köpte en halsduk! Handlade även lite julklappar och födelsedagspresenter! Men berättar inte vad ;)

Sen fick vi varsitt rabattblad. Stor fail vi gjorde där. Vi trodde att ma skulle få en smoothie gratis och att kupongen var värd 25 spänn. Men icke, det var bara en prissänkning. Helt dumma höll vi fram lappen och trodde att vi kunde betala med den, ha ha! Sen när det var dags för att slänga "muggen" så sulade jag den rakt på kanten, lyckat då den flög iväg en bit :) Smidigt!

Sen kom Amanda, Amanda E och Niklas. Vi käkade och fortsatte att gå runt i väntan på att filmen skulle börja.

Paranormal Activity, tja, jag såg inte mycket. Höll för öronen och blundade större delen av filmen :D Det är jobbigare än man tror att trycka så hårt att man inte hör ett smack i en timme och en kvart! Lyckat. Jag ska aldrig "se" en skräckis igen! Så jag har ingen aning om vad som hände i filmen ;)


Man kan ju även sitta ner på golvet i H&M :)


Vi girls gömmer oss för Niklas i ett omklädningsrum, MOGET!


Lisa lyckades gå in ett skivställ och ha ner massor på golvet. Aldrig bra att vara inne på Åhlens...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0