Still here!

Nej jag har inte glömt bort bloggen! Ha ha, känns som det ibland då dagarna bara går och jag pluggar, pluggar och pluggar lite till! Men bloggen lider för 1 - jag har inget att skriva om, 2 - skolan kommer olyckligtvis i första hand, 3 - jag vet inte x) !!!!

Ja ja, idag åkte jag, Nathalie och Pappa för att leta vinterskor på Myone. Tog hela 2 timmar (!) vilket jag inte kan förstå? Kom i alla fall fram till att jag har way too korta ben för stövlar, men att en av alla miljoner mountain horse stövlar kanske passar mig :) Så det blir att jaga dem någon annan stans.

Kunde såklart inte låta bli att glo runt lite heller ^^ Men av någon anledning hittade jag inte en enda sak som jag ville ha? Letade inte så jättemkt utan strosade mest runt. Men tur det då jag som vanligt är überpank! 
 
Min dag har alltså bestått av:

Plugg

Letat vinterskor

Skrivit önskelista inför julen!


Saknar min sommar med Fillen obeskrivligt mkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0