The first of many days

Första dagen i skolan. Inte lika hemsk som jag trodde. Väldigt chill då vi inte gjorde någonting? Hade även mitt andra möte med skolans handledare inför gymnasiet. Känns betydligt bättre nu då jag har ett hum om vad jag vill göra under mina tre år av slaveri som jag har framför mig!

Sen har vi tydligen bytt klassrum. Dåligt då vi inte har vår soffa eller kära Justin Bieber affisch! Japp, den är borta... Tror det eller ej, innan lovet hade vi bävern och Twilight på väggen. Enda possetiva med nya rymmet är kanske att det är mindre = blir varmare! Fryser alltid i skolan så imorgon ska en filt med.

Lyckades även göra tre läxor nu när jag kom hem vilket känns väldigt skönt, bara 4 kvar då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0