Väsby

Idag snurrade jag och mamma runt i väsby. Först blev det sockholm ridsport för att kolla om dem hade en billigare ridhjälm. Det enda som hittades var en fin fin fleecetröja från schockemöhle. Tänkt om man hade obegränsat med pengar! Då skulle jag shoppa :D

Sen åkte vi vidare till hööks. Fick hjälmen som jag ville, tack Mami!!! Och tittade på magic brush borstarna. Tror ärligt talat att det var lite hysteri över dem. Några var uppackade och dem kändes faktiskt bara som en vanlig piggborste. Fast mjukare och mera följsam. Kanske mera massage för hästen?

Sen blev det Väsby centrum. Vi fikade igen och kollade runt i butikerna. Hittade en dösnygg cardigan som är helt mig! Skitfin är den. Passade mig asbra gjorde den också, pricken över i:et är att den heter Pernilla Cardigan, måste banne mig vara ödet?! Är från Bondelid och finns på MQ, prutt dock att den kostade 8 eller nio hundra. Suck...!

Sen köpte vi med oss vegetarisk sushi, får se hur det smakar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0