Awesomenesssssses

Nu har jag äntligen en höstjacka. Har frusit häcken av mig varenda gång jag gått utanför dörren i mina skaljackor! Blev en mörk grå/blå jacka från H&M. Sved i plånkan att betala, men det var det värt :) Köpte även en svart, mindre, stickad tubhalsduk som jag faktiskt planerat att köpa.

Sen kunde jag såklart inte låta bli att köpa ett grymt halsband på Gina. Är enligt mig to die for! Hittade såklart fem andra svinadyra som jag också ville ha -.- Men fick nöja mig med det här eftersom jag "sparar pengar" ;) Är en klocka som är mässingsfärgad och hänger i ett brunt mockasnöre, wounderbart :)

Som vanligt vill lilla datorn inte sammarbeta så jag kan inte visa jackan -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0