Dag 3

Idag hände det inte så mycket. Mockning, fodring och in-och uttag. Plus att vi städade foderladan och röjde i förrådet.
Under lunchen åkte vi till Täby för att Ankan skulle till tandläkaren. Jag var på jakt efter ett skal till min mobil och hörlurar. Inget skal men ett par rosa hörlurar i samma nyans som min Ipod. Matchat eller vad?

För övrigt stirrade folk som fan på mig! Man undrar om dem någonsin set en människa i ridbyxor. Ansträngde mig så pass mycket att jag skippade fleecen, stalljackan och kängorna. Men tydligen räckte det inte!
Men i gamla goa Brottby lägger folk inte ens märke till en om man stapplar in på Ica i skabbiga stallkäder, redan vanda. Men så är det när man bor på landet ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

...inga bilder...?

2011-10-26 @ 19:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0