Dag 5

Sista dagen på praon :( Tråkigt eftersom jag haft en toppen vecka. Glömde skriva att vi åkte till Mustang i torsdags. För mig blev det en besvikelse, trodde att dem skulle ha mycket mera saker men en tredjedel minst bestod bara av John Whitaker!

Efter fodring och utsläpp så gjorde vi iordning Nisse och körde ut med honom i skogen. Jag stod bakom eftersom maratonvagnen inte har någon sittsplats för groomen. Jag blev hur smuttsig som helst på benen, tur att det finns något som heter regnbyxor!

Sen gick vi till ridhuset och då fick jag hålla i tömmarna. Det är som att börja köra på nytt! En liten shettis vinner inte mycket mark på sina steg men en stor häst kommer lååångt. Jag hann verkligen inte med att tänka, helt plötsligt var det ett hörn och sen höll jag på att köra in i väggen!!!!
Kul men svårt :)

Su nu är min prao slut, den har varit sjukt bra och jag kommer faktiskt sakna att gå upp klockan halv sex varje dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0