Hallå :)

Ska försöka att komma igång med bloggandet nu igen. Har prao nästa vecka så då ska det banne mig bli uppdatering om mina dagar! Jag ska praoa hos Annika Skoog på Thorsholma stall :) Blir nog kanon borsett från mina tidiga mornar (7:00). Är ingen morgon människa om man säger så... Kan kanske ta med mig några övningar från tömkörningen sen då Ankan enligt min grymt säkra källa (min syster) är sjukt bra på att tömköra!
Blir antagligen givande och roligt hur som helst.

Idag tog jag och pappa en tur till Hööks. Min vintergarderob behöver rustas upp så det blev ett par täckbyxor, vantar och en reflexjacka som ska hämtas ut om ett tag. Skor stod även på listan men vi hittade inga.
För övrigt har jag kommit över mitt sug efter att shoppa! :D Finns väl bara två saker som jag faktiskt verkligen vill ha-men som inte kommer landa i min garderob då det är alldeles för dyrt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0