.

Har blivit dåligt med update nu i slutet av veckan, men jag har bara inte orkat! Andra saker kommer före än att sitta vid datorn heeela dagarna. Igår var jag i täby med Amanda, Lisa och Alexandra. Lyckad shopping då jag fann mig en ny tröja, present till Amanda E, anndra basic kläder som jag behövde och en donut! Även kärlek till att McDonalds har börjat med jordgubbs/vaniljpaj! Enda dåliga var att jag inte fick tag i en linjal som jag faktiskt behövde. Aja, så kan det gå!

I torsdags red jag även lektion. Mig gav det lika mycket som om jag varit hemma och kollat på Gray's Anatomy
-.- Bruks igen och det var inte särskilt kul. Inte lycklig om det blir nästa vecka oxå. Idag ska jag plugga och sen ikväll åka till Amanda E för tjejmiddag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0