.

Eftersom jag typ inte kört Curry på en månad(!) blev det självklart ut i skogen. Han var riktigt duktig. I galoppen jobbade han jättebra och jag kunde samla så mycket mer utan att han var trött. Det fanns liksom lite häst att ta av. Curry har även väldigt mykcket päls just nu så han blev riktigt svettig, myyys.

Filuren tänkte jag rida ut på men det blev inte så mycket av det. Han var überseg och gick konstigt. Han var inte halt men det kändes inte rätt. Så jag kom inte särskilt långt innan jag hoppade av och gick hem igen. Slapp tur för Fillen ;) Beror kanske på att han fick nya skor på fossingarna idag och är lite öm.

Kom precis hem just nu också från Thorsholma där jag ska göra min prao nu i nian vecka 43. Galet fint ställe och man kan äta från stallgolven :D Tror att det kommet bli asbra. Tiderna är dock inte så superroliga kanske... 7-11:30 och sen 15:30-18. Finns i alla fall en soffa som kan sova på när jag har min megalånga lunch. Och om jag har sjukt mycket tur så går kanske bussen inte helt fel så att jag kanske kan åka hem emellan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0