Gött

Idag var den hatade skoljoggen. Vanligtvis brukar vi gå minst en mil men den här gånge gick vi bara max 2-3 km. Massor av kärlek till kossorna som stod ivägen! <3 Riktigt lycklig blev jag då kan jag tala om. Sen skulle jag vara aspluggis och sitta kvar med Lisa. Men de2t gick inte så bra. Två timmar satt jag och spelade gitarr eftersom mina fingrar inte lyssnade, har noll musikalisk talang och det är så dryyygt, och sen så satt jag kvar två timmar till helt i onödan! Försökte att plugga franska men fick inte ett skit gjort. Kunde gått hem iställe :(

I morgon blir de ridning, tjohooo!, och på fredag följer jag med Amanda när hon ska rida Filma. Blir kul att se henne rida då hon är NH inriktad och då Filma är en islandshäst!


Lånar bilden från Amanda, bilden som hon har redigerat och fixat med :)
Är från 2009 så den är old så att säga.
http://mandalii.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0