Hm...

Funderar på om jag själv ska skaffa mig en till medryttarhäst. Känns inte som om jag kommer någon vart i min ridning och jag behöver lite distans från en del saker :/ Dock så måste jag ju kolla med päronen först, he he... Bäst vore det ju på en fredag. Gör aldrig något då, varken pluggar (är för slö) eller dansar då. Plus att jag alltid bara sitter hemma och glor på tv eller är vid lilla datorn. Dåligt utnyttjande av tiden eller vad!? Då kan jag lika gärna göra något vettigt. Har faktiskt hittat en som verkar vettig och den står i kårsta. Det är ett måste för mig, innom vallentunagränsen plus att ja kan ta mig dit med buss!


På söndag är det tävling med Fillen! Fina lilla pojken <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken häst då? :D

Lycka till ^^

2011-09-16 @ 22:58:44
URL: http://mandalii.blogg.se/
Postat av: sanna

Vilken härlig bild! Shettisar är verkligen underbara, Kram.

2011-09-23 @ 08:13:31
URL: http://sasasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0