Ketchup

Blir verkligen ketchupeffekten på mina inlägg just nu. Förbereder dem på kvällen innan men sen glömmer jag bort att ställa in när dem ska komma upp! Idag hade jag en riktigt rolig dag. Tja, i alla fall halva. På förmiddagen var jag på jättedåligt humör och kände bara för att åka hem. Men sen blev det betydligt roligare! :)

Idag "bestämde" även jag, Amanda L och Amanda E att vi ska åka på islandsläger nästa sommar. Har pratat om det men nu bestämde vi vilket läger också. Hm, för mig som aldrig suttit på en islänning blir det absolut något nytt. Sen ska man önska häst också? He he, själv har jag inga förväntningar eller något hum alls om vilken typ jag vill ha! Kanske en känslig en med mycket motor som går att kontrollera, bra vore det ju om den höll reda på sina egna gångarter så att jag slipper massa byten hela tiden. Snacka om att jag kommer att vara ute på hal is!

Känns väldigt långt borta just nu... En hel regning och blöt höst väntar och efter det en svinkall vinter. Sen kommer våren i alla fall och det blir liite bättre :) Hatar när det är det minsta kallt eftersom jag fryser så himla lätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0