Kuuul

Har haft världens pluggmaraton. Tre timmar med SO boken framför mig och ämnet var religion. Fattar nu inte hur jag orkade! Men så är det då jag nästa vecka har tre prov och SO provet är på 150 sidor, lääängtar så mycket -.-

Blir ju inte mycket plugg framöver nu i alla fall. I morgon äre stallet, på fredag ska jag till stan med kompisar och sen är det tävling på söndag. Plus att jag aldrig orkar plugga på hälgerna. DET är bara för tråkigt och drygt!
Men nu ska jag plugga franska och sen lite engelska om orken räcker.

För övrigt ser jag fram emot morgondagens ridlektion då jag troor att det blir något annat är bruks :)


Du är bara för charmig med din skrynkliga mule!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0