Massor

Nu har jag shoppat massor! Blev 3 skjortor, en mjukiströja, en stickad och en virkad/stickad från H&M. Sen blev det 2 jeans från JC. Ett par svarta och ett par blå :) Så nu är jag fit for fight inför hösten! Hittade även halsduk, vantar, mössa och en hatt som skulle ha suttit fint men dem fick inte följa med hem eftersom dem inte fanns på min lista. Lite synd men jag försöker verkligen hålla i pengatna nu för tiden :) Byxorna ska mamma hämta på måndag då båda två var på tok för långa och behövde läggas upp.

Kikade även in i den nya affären Hollister. Ha ha, blev typ rädd när jag gick in där :P Helt mörkt så man såg inte så värst mycket. Sen spelade dem ashög musik vilket var väldigt störande plus att det var mycket folk där inne! Herre gud, ett provrum och det var minst 7 personer som stod i kön och den kön som gick till kassan var minst lika lång! Känns extremt märkesfixerat och många kommer nog att köpa kläder därifrån för mörkets skull. Själv letade man jeans men orkade inte stå i kön :)
Bilder på kläderna kommer senare då jag inte orkar fota nu. Tror faktiskt att jag ska sova eftersom jag börjar bli lite trött nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0