Oj oj...

Är ju så sjuuukt bra på att updatera just nu! Ha ha, men jag orkar inte och plugg, kompisar och stallet kommer ju faktiskt före. Men ska försöka bli liiite bättre den här veckan i alla fall. Har faktiskt nästan pluggat klart för idag. Målen för No provet står inte med på planeringen så jag kan inte fortsätta att plugga, tjohooo!

Är även avis på min kompis som har en grym praoplats. Hon kommer att får motionera flera hästar varje dag om jag minns rätt. Grrr... Själv får man ju slava i en hel vecka från sju på morgonen. Men det blir nog bra även det och jag hoppas att jag lär mig något nytt som kan tas med till ens egna körning :)


Längesen Curry var så här mjuk och fin :(
Behöver verkligen hjälp känner jag med honom varje gång jag kör dressyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0