race

Galet kul att rida ut i skogen idag! Vi red nästan "galoppen" och jävlar vilkengalopp det blev! Först när vi red på en äng och travade så lyckades jag med två skänkelvikningar utan att hon ställde sig för mycket i halsen. När jag var klar med det så har Quigge och Amanda kommit en bra bit. Jag gav Lisa långa tyglar och vilken känsla! Värsta flygande traven fick hon utan röra snabbare på benen. Hon längde som bara den! Underbart :)

Vi red på och då tyckte jag att vi skulle tävla. He he, det gick fort som bara den och hästarna sattsade! Plus att vi inte fick stopp på dem. Tur som bara den att vi lyckades till slut för då mötte vi två ryttare. Upps, inte så bra att raca rakt förbi några!!!

Roligt hade jag i alla fall. Det behövdes verkligen då jag tagit all ridning så himla seriöst och inte bara haft kul i skogen på väldigt, väldigt länge!!!
Om ni undrar så hade jag mina rooooosa ridbyxor idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0