Sleep over

Från igår tills idag har jag, Amanda, Lisa och Amanda E sovit hos Amanda, awesome med studiedag! Fett gött med massa godis, chips & dipp, läsk och en blandning på filmer. Vi såg American Pie, Svamp Bob, Simpsons The movie och Sweeney Todd. Själv är man ju överlycklig över att det inte blev en skräckis. Blev även massor av snack i två timmar tills klockan var tre, konstigt nog var jag inte trött trots en tävlingsdag och att jag vaknade 4 på morgonen!

Lyckades även när jag borstade tänderna sätta tandkrämen i halsen = ont i öronen som fan och i halsen. Så fram tills nu har jag haft ont, inte något jag tänker göra igen! Vi löshoppade även Quigge och Lisa idag. Men mer om det i morgon eftersom jag ska åka till mamma nu och då väntar franska, NO och svenska på mig :/
Filmade även när hästisarna hoppade så då blir det mooooovie time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0