Stallet

Curry och jag tog en promenad. Han var riktigt jobbig idag eftersom han hela tiden stannade på stället och stirrade rakt in i skogen. Knäppa lilla killen :) Världens fluff har han även fått nu!

Fillen tömkörde jag idag. Formen var inte alls lika klockren idag som den annars är men han var super ändå. Bestämde mig för att sätta på rep som kunde släpa vid hans fötter och han skötte sig exemplariskt! Brydde sig inte ett dugg och det gick asbra!

Travade även ett varv och det var inga problem alls. Satte dem så att ifall han skulle trampa på dem så lossnade dem av sig själva. Riktigt bra att jag gjorde så då han lyckades med det minst fem gånger. Sen lyckades han även få den emellan bakbenen så att den fastnade. När han försökte lyffta bort benet från den så lyckades han inte. Istället för at få panik och hoppa runt så stod han bara hellugnt och väntade tills jag hade tagit bort den :) Så sjukt duktig han var idag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0