6 april

Kom för en stund sen hem efter att ha varit i kista, väsby centrum och hos my grandma'. Fick med mig en efterlängtad skinnjacka, två sjalar som nästan ser ut som min drömsjal och hårfärg. Är dags för en "förändring" då jag är väldigt trött på mitt hår just nu. Tänker tona det till ljust isblont, eller det är iaf tanken. Känns som om jag har hundra olika nyanser av blont hår just nu (inte färgat utan solan har gjort sitt jobb) så nu ska det bli lite ordning på det hela. 

Övrigt så håller jag på med en ständning av lägenheten då jag ska ha dinner för mina buddys imorgon. Hinner inte med allt imorgon då stallet även står på schemat. Världens otur har jag också för på första dagen på lovet är jag förskyld och jag tror att jag också har lite feber. Suck.. Nu blir det tonig av håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0