Det som inte fick hända!

Det första som jag ser när jag börjar trava Curry idag är att han haltar på ena frambenet. Jag hann köra en långsida och sen la jag en volt där jag kollade om han gick rent eller inte. Misstankarna kom eftersom han inte gick stadigt som han brukar. Så jag hoppade av vagnen och så fick han trava så att jag såg bättre. Men för att vara på den übersäkra sidan och se ännu bättre så spände jag även ifrån och longerade honom ett varv åt båda hållen. Man blir ju lite nojjig och mesig och tror att man ser massa saker titt som tätt.
Så hemskt då det syntes ännu mera att han haltade då! Blä, blir så ledsen för att Bebis har ont. Sen är det tävling på lördag, så surt då jag verkligen längtat då Puffis är så fin just nu. Usch!


Tur att jag såg det direkt och nu håller vi tummarna för att Hjärtat ska bli bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0