Körning

I söndags var det jättefint väder och både jag, min syrra och hästisarna njöt verkligen! Donken och Curry fick fnatt ett tag och sprang runt som tokar och sprang runt i hagen. Märks verkligen vem av dem som har en starkare galopp-Donken. Men tycker ändå att Curry verkar ha lättare att galopera med vagnen? Haha, då suger han tag och kommar frammåt. Lilla ponken studsade lite på stället i hagen ett tag. Sen skulle dem såklart tugga på varandra så mkt som det bara gick. Curry verkar i alla fall inte liika uttråkad som förra vintern. I år har han nöjt sig med att äta på Donken, förra trakasserade han alla i hagen. Jobbig ponny-plutt :)

Körningen gick ganska bra. Vi började ute i skogen han kändes ganska fin. Mjuk som vanligt i munnen men sidorna tog lite längre tid dock. Nöjd ändå med ponken. Lyssnade som tusan gjorde han i galoppen. Underbart att jag inte behöver ta i honom i munnen när jag ska sakta av till trav, bebis lyssnar toppen på rösten alla gånger! Händer ibland att han skiter i mig, men men.
'
Sen körde vi på en plan. Då blev han som förbytt? Tittade på varenda jävla sak och kunde inte koncentrera i tre sekunder. Ha ha, körde även igenom programmet men det gick sjukt dåligt. Men Puffen förtjänar ändå en fet puss på mulen eftersom han skött sig och varit så jäkla fin på sista tiden! Hjärtat <3
Ha ha, göölig bild på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0