Tävling

Är fortfarande dödligt trött efter gårdagens tävling! Fyfan för att ha morgonen dagen efter en tävling säger jag bara ;)
Curry följde som ni redan vet inte med, så vi visste inte hur deppig Donken skulle bli av att åka själv. Höll sig lugn gjorde han i alla fall hela tiden vilket var väldigt skönt. Inte roligt alls att ha med sig en shettis som beter sig som en bebis.
Dressyren gick sjukt bra för min syrra. Andra starten i nationell medelsvår och hon får 60/175 straff. Galet duktiga var hon och Donken! I precisionen knep hon 1:a platsen och vara bara en poäng ifrån att vinna det totala också. Otur säger jag bara :)
Även cred till mig själv eftersom jag som vanligt var en awesome groom på elitnivå, ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0