Back on Track

Nu är jag tillbaka! Jag har inte suttit vid en dator, lyssnat på min Ipod eller glott på TV sen i måndags! Är ett stort rekord för mig, hela fem dagar. Har faktiskt varit väldigt skönt att leva som på stenåldern igen ^^ Sen när jag kom hem igår ville jag inte ens sitta vid datorn fram tills nu, gött. Behövde även en paus från allt känns det som och körkursen var helt perfekt för det! Bara Curry och inget annat i tre dagar, skönt. Ponnyn har levt i fleecetäcken i tre dagar nu så det säger hur jobbigt han tyckte det var, plutte. Nu ska vi i alla fall träna stenhårt inför alla tävlingar och allt och möta motgångarna med nytt självförtroende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0