Bloggtrött

Har inte alls haft någon lust att blogga nu under veckan! Skolan har legat i fokus då jag repeterat genetik, kalla kriget historien och musikhistoria. Plus alla andra goa läxor moi har haft ^^ Nu är jag lite back on track i alla fall tror jag. Vad har hänt då? Inte mkt men jag har tagit mig tid till att baka Cupcakes. Fiina blev dem och smakade rätt gott efter en natt i kylskåpet - bananmuffins med choklad/banan-forsting och riven choklad ovanpå. Ska visa en bild på mina första estetiskt snygga Cupcakes när jag får tag i sladden till kameran!
Ska nog baka idag igen eftersom det har gått från jobbigt till kul att baka. Plus att jag är kick ass på att göra muffins ^^
Här är min absoluta favoritblogg alla gånger för tillfället!
http://mariascupcakes.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0