Can't remember everything

Helt glömt bort att berätta att jag ska börja rida på Fogelsunda. Remember? Provade att rida där några veckor innan lovet och bestämde mig för att fortsätta. Ska bli kul med en annan form av ridning och jag tror att det kommer att utveckla min ridning väldigt mycket.

Eftersom jag kanske inte kommer att ha tid att rida varje gång är bara en halv termin bokad, men jag komme att rida varannan vecka istället för alla på en gång :) Plus att om jag vill rida oftare är det bara att säga till och voila! Älskar flexibiliteten där. Terminen börjar i februari så det är en bit kvar, synd då moi vill rida nu! Ska kanske boka in ett tillfälle att rida innan också :)


Kommentarer
Postat av: Amelie och Emelie

söt blogg :D

ska vi följa varandra med bloglovin ?:D

kram

2012-01-10 @ 18:19:36
URL: http://amelieochemelie.blogg.se/
Postat av: Amanda

Rid med oss på fredag? :D

2012-01-10 @ 19:55:53
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0