.

Öppet hus på Rudbeck - check! Vad kan jag säga? Stor skola som jag antaglien kommer tappa bort mig i många gånger. På en skala från ett till tio ligger mitt lokalsinne på stadiga 0,5. Yes, får verkligen se till att omge mig med människor som hittar. Har liksom ingen lust att gå runt med en karta under näsan varenda dag om jag skulle börja där! Gillar lärarna (tror jag) och fick ett bra intryck. Måste faktiskt även medge att jag börjar gilla tanken på blockläsning. Lite tråkigt men effektivt!
Nu ska två musikläxor göras och sen ska jag kanske baka, lite baktokig - ja! Pappa tycker att jag borde äta upp det jag bakar innnan jag börjar på något nytt. Meen jag baka ju inte för att äta allt, utan för att se resultatet och för att det är kul! He he :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0