Living in the lovely land of denial

Åååh, skola imorgon. Säger bara usch. Hela dagen har jag bara skjutit bort tankarna på den dumma hemkunskapsläxan som jag inte har gjort. Men vad gör man, he he. Hade även ett pass med en PT idag. Inte så dåligt men det visade att jag är väldigt svag i vänster axel/arm och vänster höft. Har alltid sett mig som ganska liksidig eftersom jag inte alls känt av det tidigare, men nu jäklar. Min höft tippade åt vänster och höger axel och arm vet jag inte vad dem gjorde, haha :)

Har även varit så sjukt duktig att jag har rensat bland mina kläder och hängt alla i färgordning, japp, lite pedantisk är jag ^^ Nej, nu går dem sista minutrarna av lovet till att titta på Grey's!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0