Maraton & Precision

Båda delarna var väldigt lätta... Curry var überslut i hela kroppen efter dressyren (där gick han fin fint hela tiden vilket gjorde honom väldigt trött) så det blev inte så mkt. Tänket var i alla fall att man ska sikta på ytter hela tiden, så att man inte snävar av för mycket och kör in i en stolpe och fastnar (hänt mig ett antal gånger, men inte med Curry ^^) eller en kon. Så som Skruttis är så behöver jag knapt ta i honom för att han skulle svänga direkt. Duktig!

Tomas provade även att köra Curry en gång i maratonhindret och jag fick samma fina ord om hur mjuk och känslig han var där som i dressyren (glad) och att jag skulle ta vara på det. Inga problem alls, skulle aldrig hända att jag skulle börja dra runt honom och bli hård i handen, no way!


Shit vilken man och pannlugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0