An empty head

Just nu händer det inte så mycket i mitt liv. Håller som jag nämnde tidigare på med ett projekt till skolan. Men igår var duktiga jag ute och sprang! Och jag är 90 % säker på att jag hörde en kossa snarka... Och nej jag skojjar inte. Liite roligt var det måste jag säga. Funderade även på en sak som kommer att påverka mitt liv mycket medans jag sprang, men kom inte fram till ett beslut. 

Idag har jag dansat som bara den för att få in timingen när man ska börja och takten. Jättesvårt på just den låten som dansen är till. Knepigt men nu sitter det i alla fall. Tror även att det är dags för en ny header och så ska jag försöka knåpa ihop lite inlägg som blir tidsinställda. Blir kanske något hästinlägg men annars handlar de faktiskt om helt andra saker. Mohahaaa!

Imorgon ska Wiggo köras så då får ni reda på hur det gick!

En favorit i repris...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0